Selskabsskattesatsen - iværksætter-guide

Selskabsskattesatsen


Regeringen foreslår, at der gennemføres en række initiativer til forbedring af erhvervslivets vilkår for produktion og beskæftigelse på skatteområdet.
Regeringen foreslår, at selskabsskattesatsen nedsættes fra 25 pct. til 22 pct. Nedsættelsen sker gradvist med 1 pct. point om året fra 2014 til 2016.



Satsen i virksomhedsordningen nedsættes tilsvarende.
Selskabsskattesatsen bibeholdes på det nuværende niveau for aktiviteter i Nordsøen.
Erhvervslivets investeringer i danske job holdes tilbage af et højt omkostningsniveau. Samtidig med Danmark er i hård konkurrence med store dele af verden, om at tiltrække investeringer og vellønnede arbejdspladser, og udenlandske investeringer til Danmark
Med en nedsættelse af selskabsskattesatsen gøres det mere attraktivt, at investere i danske arbejdspladser og virksomheder. Dermed beskyttes også det danske skattegrundlag.
Nedsættelsen vil tilskynde danske virksomheder til øgede investeringer og dermed placering af værdiskabende aktiviteter i Danmark samtidig med, at skattesystemets begunstigelse af gældsfinansiering mindskes.
-

9 kommentarer :

  1. Hej og velkommen til Spotcap Global Loan Services, jeg hedder Claudia Klein, jeg er långiver og også lånekonsulent.

    Har du et stort behov for økonomisk forstærkning? har du brug for et lån til forskellige formål? hvis dit svar er ja, vil jeg anbefale dig at kontakte min virksomhed via | spotcapglobalservices@gmail.com | eller meddel os på WhatsApp: +4915758108767 | og har et lån på din konto inden for 24 timer, fordi vi leverer fremragende lånetjenester over hele verden.

    Vi tilbyder alle slags lånetjenester (Personligt lån, Erhvervslån og mange flere), vi tilbyder både langvarige og kortvarige lån, og du kan også låne op til 15 millioner Euro. Mit firma vil hjælpe dig med at nå en række mål med en bred vifte af låneprodukter.

    Vi ved, at det altid har været et enormt problem at få et legitimt lån For enkeltpersoner, der har økonomiske problemer og har behov for en løsning på det, finder mange mennesker det så svært at få egenkapitallån fra deres lokale banker eller andre finansieringsinstitutter på grund af stor rente sats, utilstrækkelig sikkerhed, forholdet mellem gæld og indkomst, lav kreditværdi eller andre årsager

    Ikke flere ventetider eller stressende bankbesøg. Vores service er tilgængelig 24/7 - du kan få et lån og gennemføre dine transaktioner, når som helst og hvor du end har brug for det

    Vi leverer 24 timers lån i verdensklasse. For forespørgsler / spørgsmål? - Send en e-mail til | spotcapglobalservices@gmail.com | eller meddel os på WhatsApp: +4915758108767 | & Modtag et svar på et øjeblik.

    Din familie, venner og kolleger behøver ikke at vide, at du er penge på kontanter, bare skriv til os, så får du et lån.

    Din økonomiske frihed er i dine hænder!

    SvarSlet
  2. TESTIMONY ON HOW I GOT MY LOAN FROM A GENUINE FINANCE COMPANY LAST WEEK. Email for immediate response: drbenjaminfinance@gmail.com

    I am Mrs,Leores Jazbel by name, I live in United State Of America, who have been a scam victim to so many fake lenders online between November last year till July this year but i thank my creator so much that he has finally smiled on me by directing me to this new lender who put a smile on my face this year 2020 and he did not scam me and also by not deceiving or lying to me and my friends but however this lending firm is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gave me 2% loan which amount is $900,000.00 united states dollars after my agreement to their company terms and conditions and one significant thing i love about this loan company is that they are fast and unique. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} can also help you with a legit loan offer. He Has also helped some other colleagues of mine. If you need a genuine loan without cost/stress he his the right loan lender to wipe away your financial problems and crisis today. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly via Call/Text: +1(415)630-7138 Email: drbenjaminfinance@gmail.com

    When it comes to financial crisis and loan then BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE is the place to go please just tell him I Mrs. Leores Jazbel direct you Good Luck.......................

    SvarSlet
  3. Leder du efter et konsolideringslån, usikrede lån, erhvervslån, realkreditlån, billån, studielån, personlige lån, risikovillig kapital osv! Jeg er en privat långiver, jeg yder lån til virksomheder og privatpersoner med en lav og rimelig rente på 2%. E-mail til: christywalton355@gmail.com

    SvarSlet
  4. Hej,

    Jeg er fru Maria Elisabeth Schaeffler, en tysk forretningsmagnat, investor og filantrop. Jeg er formand for Wipro Limited. 25 procent af mine personlige midler bruges til velgørenhed. og jeg har også lovet de resterende 25 %

    at give væk til enkeltpersoner i år 2022. Jeg har ... selv besluttet at donere 1.500.000,00 euro til dig. Hvis du ved min donation er interesseret, så kontakt mig for mere information.

    Du kan også finde ud af mere om mig på følgende link

    https://www.forbes.com/profile/maria-elisabeth-schaeffler-thumann/#443b4a6e19c7

    Med venlig hilsen
    Administrerende direktør Wipro Limited
    Maria-Elisabeth_Schaeffler
    E-mail: mrsmariaelisabeth@aol.com

    SvarSlet
  5. Jeg er Sara Van Gysel, jeg var ked af, at jeg har haft smerter og grædt så længe og mange gange. Tak Traditionel Doktor Lukaku Jeg ville ønske, jeg havde fundet dig tidligere, du ville have sparet mig for en masse smerte i de sidste fem år, min eks-elsker forlod mig for en anden kvinde, jeg har prøvet mange trylleformularer, hvid magi, energihealere. det har jeg prøvet, ingen af ​​dem virkede. De lovede mig månen, og at jeg ville få min ekskæreste tilbage, det gjorde jeg ikke, fordi han nu er forlovet med en anden kvinde. Jeg brugte en lille formue nok til at tage på min drømmerejse til South Carolina, men hvad er meningen med at tage på en drømmerejse uden mit livs kærlighed. Traditionel læge Lukaku har givet mig håb, og hendes ærlighed er et frisk pust, jeg føler så godt og tung lykke i mit hjerte for at få min tidligere elsker tilbage. Hvem jeg troede, han var væk for altid. Vi skal giftes, da jeg deler mit vidnesbyrd med jer. Enhver, der har et parforholdsproblem, kan kontakte Traditional Doctor Lukaku via e-mail: lukakuspellcaster@gmail.com Tak Hav en god dag

    SvarSlet
  6. VELKOMMEN TIL DET STORE BRODERSKAB
    Ønsker du at være medlem af Illuminati som et broderskab, der vil gøre dig rig og berømt i verden og have magt til at kontrollere mennesker i højsædet i hele verden. Er du en forretningsmand eller -kvinde, kunstner, politisk, musiker, studerende, ønsker du at være rig, berømt, magtfuld i livet, så tilmeld dig Illuminati broderskabskulten i dag og få øjeblikkelig rig summen af. 2 millioner dollars på en uge og et gratis hjem. hvor du vælger at bo i denne verden og også få 81.000.000 amerikanske dollars om måneden som løn.
    E-mail: (bil.illuminati666@gmail.com)
    FORDELE GIVES TIL NYE MEDLEMMER, SOM TILMELDER ILLUMINATI.destination
    1. En kontant belønning til en værdi af $6.000.000.00 USD efter initiering.
    2. En ny slank drømmebil til en værdi af 80.000 USD
    3. Et drømmehus købt i det land du selv vælger
    4. En måneds ferie (fuldt betalt) til din drømmeturistdestination.
    5. Et års golfmedlemspakke
    6.A V.I.P-behandling i alle lufthavne i verden
    E-mail: (bil.illuminati666@gmail.com)
    Kontakt stormester på Whats-app (USA) +1 (647) 660 3830

    SvarSlet
  7. Hej Udsigter rundt om ordet her er mit vidnesbyrd om, hvordan jeg fik mit lån. Jeg troede, der ikke var nogen god långiver på internettet, fordi jeg har ansøgt om lån i et flere lånefirma på internettet, men jeg blev ikke snydt, før jeg fik mere end tusindvis af kundeudtalelser om, hvordan de fik lånet i Mike Harris Private Loan Company, så jeg prøvede det i tvivl, da alt håb var ude. Jeg var i en ulykke for nylig og havde brug for en bil...hurtigt! Jeg kontaktede Mike Harris Private lånefirma, og forventede egentlig ikke andet end den normale service, men jeg var totalt chokeret over arbejderne på kontoret! De gik ud af deres måde at sikre, at jeg fik en god handel og en god bil. og en vellykket lånetransaktion Jeg kunne ikke tro den fremragende service, jeg modtog! Arbejderne var så vidende, venlige, hjælpsomme og nede på jorden..Jeg er aldrig blevet behandlet så godt før hos et lånefirma. I har alle min sag fra nu af, og vi vil ikke tage andre steder hen! alle mine venner, som jeg har introduceret til Mike Harris Private lånefirma lever alle godt og glade, jeg takker jer alle for hjælpen og støtten. Sætter virkelig pris på den service, du har ydet. Stærkt anbefalet til alle økonomiske nødsituationer, hvis du i øjeblikket er i en dårlig situation, bare kontakt Mike Harris private lånefirma med den direkte firma-e-mail: (servicepersoonlijke.aanbieding@gmail.com) Tak

    SvarSlet
  8. Kære lånesøgere.

    Har du økonomiske vanskeligheder? Vil du starte din egen virksomhed? Dette lånefirma blev etableret som en menneskerettighedsorganisation verden over med det ene formål at hjælpe de fattige og økonomisk nødlidende mennesker. Hvis du ønsker at ansøge om et lån, bedes du kontakte dem ved at bruge nedenstående oplysninger: e-mail: elenanino0007@gmail.com

    Navn:
    Påkrævet lånebeløb:
    Lånets varighed:
    Mobilnummer:

    Tak og Gud velsigne
    FORSIKRING
    Ingrid

    SvarSlet
  9. Do you need a loan?

    You don't have to worry JAYDEN LUCAS LOAN FUNDS. We give out secured and UN-secured private loans at just 2% interest rate to

    individuals who are interested in getting a loan from our company. Do you want to own a company? Do you want to own a Home?

    Apply for a business start up loan or a personal loan today.

    We give collateral based loans and non collateral based loans with only 2% interest rate per year. Starting from $1,000 USD

    up to $5,000,000.00 USD. Email: jaydenlucasloanfunds@gmail.com

    We give out below
    •Business loans
    •Personal loans
    •Car loans
    •Home loans
    •Refinancing loans
    •Mortgage loans
    And many more!!!

    FILL AND RETURN PERSONAL APPLICATION BELOW:.
    Full Names:..
    Address:.
    Country:..
    Zip/Code:..
    Phone:
    Date Of Birth:..
    Gender:..
    Marital Status:..
    Occupation:..
    Purpose For Loan:..
    Loan amount:..
    Loan Term/Duration:..
    Type of Currency:..

    We'll approve your loans within, APPLY NOW To apply, contact Dr Jayden Lucas. via below details. Email:

    jaydenlucasloanfunds@gmail.com

    SvarSlet